. igår kväll kom sommaren

godmorgoooon.
en underbar fredag framför oss. testade mina nya pilotglasögon igår kväll och av en slump hade jag också på mig ett av mina somriga linnen (sen mitt lilla workout-pass). hela jag fylldes av en helt underbar sommar-känsla, så jag vara bara tvungen att ta lite foto. tänk om man hade haft lite solbränna också. haha.


kom sommar - kom!

jag tittade också på soffbord, och kom fram till ett som jag fruktansvärt gärna vill köpa. kommer bli så snyggt i den nya lägenheten.. ett runt bord i högglans med lite annorlunda design. ja, döm själva.



sen fick jag elle mat & vin hem i brevlådan igår. finns det någon ljuvligare tidning? grymma, lättlagade recept, som dessutom ser massivt proffsiga ut.. sen är där massa inredningsdetaljer och tips och trender. i love it.

denna dagen startade såhär


haha, jag var bara tvungen. helt nyvaken. men full av fredags-energi.


image354
inleder arbetsdagen med en tallrik all-bran plus med lättfil och jordgubbar.. och en kopp svart te. yummy.
... och en bild - of course.

image357

thank god its friday










Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

gissa gärna bilden om du vill på min blogg :)

Postat av: tina

fan vad fet blogggggggggggg du har fixat :D glosorna gick kuk, skit svåra haha

2008-03-07 @ 15:35:03
Postat av: tina

haha så söta bilder också :D men hemma hos mig e din blogg turkossssssssss!!!! :(

2008-03-07 @ 17:26:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback