. gnarls barkley sucks

jag som längtade så efter gnarls barkleys album kunde ju lika bra struntat i det. fanns två bra låtar på det och den ena har redan blivit uttjatad. grymt keff. suck.

idag blev det bakad potatis med keso och skinka och purjolök till middag, körde på en liten sallad till också. efter det har jag sysselsatt mig med 8 minute abs och en 1 timmes powerwalk. nyss drack jag en halv smoothie från brämhults och åt några pumpakärnor. oh, denna nyttighet. jag älskar det.

ananas - mango blev det idag. .. annars älskar jag ju blåbär - hallon och persika - jordgubb också.

image350image351image352
brämhults. the one and only.

imorgon är det fredag.. gud vad skönt. jag och dorota ska käka kycklingsallad från graffiti café till lunch (vårt fredagsmys). och på kvällen ska jag på bio och se vantage point med min syster. längesen man gjorde någonting ensamma, det är verkligen efterlängtat. man träffar ju inte sina syskon hälften så mycket som man hade velat.. det är ju så när det är lite större åldersskillnader, de har ju sina familjer att umgås med. men när jag är med min syster ensam så känns det verkligen som man är med sin bästa vän.

enough with the sensitive talking.

nu är det snart private practice. 20 minuter kvar. jag hinner ta en dusch och ge mig själv lite lyxbehandling med goda krämer. det känns som man behöver det. har varit sjukt seg idag faktiskt.

ciaaaaao








Kommentarer
Postat av: tinnnnnnj

haha jag gillar att du unnar dig så mycekt grejjer :D

2008-03-06 @ 22:55:00
Postat av: Syrran

Naaawww, syrran :) Jag älskar dig!

Från det ena till det andra så har din blogg blivit skitsnygg :)

2008-03-07 @ 13:32:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback