. en helg fylld av mys, lyx och shopping

kan det bli bättre?

var i växjö i helgen. tiden går alldeles för fort när man är där. jobbigt att bara träffa sin älskling i två dagar liksom. men snart blir det andra bullar minsann. oh vad jag längtar.

det blev lite shopping, som vanligt. en orange kuvertväska och escadas "moon sparkle" som jag bara inte kunde motstå längre. finally, nu doftar jag jordgubb, svarta vinbär, citrus, äpple och blommor på samma gång.


väskan jag köpte förra veckan till vänster.
och se så bra min nya kuvertväska går med
de nya örhängena jag köpte för två veckor sen.


sniff sniff. wonderful.

igår åkte jag som sagt hem från växjö och de två timmarna på tåget gick fortare än någonsin. sophie kinsellas "en shopaholics bekännelser" är ett helt underbart tidsfördriv. fnissandes sitter man och känner igen sig själv, gång på gång på gång. i know - sounds a bit geeky, but i just cant help it. läs boken, helt underbar är den.

var dock helt slut igår kväll ändå, så jag unnade mig lite lyx. en hår-inpackning, finns det något skönare än när håret är sådär perfekt efter en inpackning? en oliv-peeling i ansiktet, följt av chanels hydramax + moisture boost cream. Fortsatte med mary kays satin hands set. Ett tre-stegs program som gör ens händer lena som sammet. sen precis innan jag la mig i sängen använde jag mary kays satin lips set. peeling först och sen gloss. kände mig som en prinsessa när jag lade mig i sängen för att läsa ytterligare ett par shopaholic sidor innan min sömn.

Mary Kays satin hands set. först det tjocka "bi-vaxet" som jag kallar det,
följt av peelingen som innehåller persikokärnor (doftar dessutom helt underbart)
och till sist den sköna hand-krämen. resultatet blir händer som är både lena som sammet
och luktar gott. mitt lilla kinder-ägg är vad det är. värt pengarna till tusen procent.


världens bästa fuktkräm


och här är vi nu, en solig måndagsmorgon, med hela veckan framför oss.. gossip girl imorgon och greys anatomy på onsdag. och jag börjar på det nya design-gymmet idag.. och jag ska handla de turkosa pumpsen och en orange väska.. och ännu mer sophie kinsellas en shopaholics bekännelser. blir nog superbra.

nästa vecka ska jag göra naglar och en riktig hår-makeover. oh vad jag längtar.



Kommentarer
Postat av: baba

får ta igen ett par dagar nu vid eid :)
älskar dig

2008-03-03 @ 11:46:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback