. carolina gynning = geni

jag läste en krönika av carolina gynning precis. inte nog med att jag avgudar denna tjejens sätt att leva livet och ta dagarna som de kommer.. hon har dessutom skrivit en grymt bra krönika som jag tycker alla tjejer borde läsa.. speciellt ni som funderar på hur ni ska gå ner i vikt o.s.v. följ hennes råd.

läs krönikan
här - det är värt det!
det är en smart tjej - den där gynning.

frukost sitter jag och äter nu också.. havregrynsgröt idag igen, jag tycker ju så himla mycket om det! idag testade jag med banan (inte fullt så gott som jag trodde det var, speciellt inte eftersom banan-skivorna givetvis blev varma). så det lär inte återkomma. men jag äter en liten apelsin till så det blir en näringsrik frukost som mättar länge.


Kommentarer
Postat av: Jonna

den blir nog vanlig fransk manikyr:) snyggast så!

Postat av: MATILDA

de såg got ut iaf :D men förstår att de inte blir gott när bananerna blir varma :P

2008-03-11 @ 11:10:48
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: baba

dags att fixa min tumme, eller vad säger du haha :D
älskar dig

2008-03-11 @ 12:02:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback