. update

det har varit grymt skönt med helg faktiskt.. synd att den tog slut så fort.

i fredags gick vi lite i stan och testade på att äta sushi. grymt äckligt faktiskt. yuck. men armin gillade det.. konstigt nog.
i lördags var det fest hjos min kära syster som fyllde 30 år igår. det var en riktigt lyckad fest, och alla verkade ha grymt roligt..

igår vann spanien. YES! hatar verkligen tysklands landslag. jag och armin var ute och åkte inlines i 40 minuter också. mysigt.

sen har jag mått illa mellan turerna..

igår sa jag hejdå till nilla när hon åkte till stockholm igen.. :( synd att hon inte kan stanna längre.. but u gotta work.. :( så är det för oss alla ju.. suck.

idag kommer min kusin och äter hos mig. ska bli mysigt.

det kommer en massa bilder sen. nu ska jag spela backpacker. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback