. update med helgens inköp

nu är det måndag igen. helgen gick för fort - än en gång..

anyway., i fredags stack jag och armin och tittade lite på skateboard-åkarna i stapelbäddsparken.. sen körde vi och köpte digitalkamera till oss, tog en runda på burlövsfestivalen, och sen åkte vi hem.. en myskväll blev det.

på lördagsmorgonen åkte vi till allfrukt och möllan för att handla hem lite nyttigheter.. sen köpte vi hemmabio-system till oss, och hyrde två filmer med oss hem. på kvällen var det sverige-spanien med nytt grymt ljud som gällde, och sen såg vi på film. myskväll igen.

igår köpte vi garderob och bokhylla. armin och min kusin höll på med bokhyllan hur länge som helst.. vi hatar verkligen ikea. fel i instruktionerna så man måste mäta ut allt själv.. inte speciellt glädjande. jag lagade lasagne, cyklade och handlade, körde och lämnade filmer, sen bakade jag paj.. det blev en smulpaj med blandade bär som jag bjöd på på kjvällen när mamma, pappa och moster kom på en kvällsfika. mysigt. kvällen avslutades med grymt underhållande fotboll och mys.

snart kommer armin till mitt jobb, och så ska vi luncha tillsammans.. senare idag ska vi träna, och hämta modemet vi har fått från telia.. sen ska pappa och armin montera garderob. sen är det ju fotboll idag med. oh vad jag älskar em.

nämnde jag att jag har fått min kalender? SUPERFIN! kommer upp bilder som sagt när vi har fått igång vårt internet där hemma.. onsdag it is, om allt går som det ska.

Kommentarer
Postat av: Sessan

En ny garderob vore inte helt fel alltså. Jag fick en förförra året, men måste utökas... fast vi vet inte hur länge vi kommer bo kvar här, så det är så svårt att köpa nya möbler! =(


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback