. ny bok i shopaholic-serien

äntligen har den kommit ut - en shopaholic får en syster.

jag beställde den precis.. hoppas att jag får den innan helgen. wee.



igår var jag och mamma på mitt gym och tränade. mycket skratt och mycket träning. det behövde min själ. passet resulterade i 10 minuters hård crosstrainer, 1 varv på höft-lår-stuss-mage - cirkeln (20 minuter), 1 varv på cirkel fortsättning (20 minuter), och till sist 10 minuters yoga/pilates.

idag ska jag ut på powerwalk på lunchen, och ikväll blir det också en långpromenad med mamma. wee.





Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Jag borde verkligen ta tag och läsa de där, har hört massor av bra men har inte riktigt kommit för mig än:)

Postat av: Marias Kakburk

TACK:)!

2008-06-25 @ 22:57:26
URL: http://mariaskakburk.blogg.se/
Postat av: Sara

Den boken vill jag med ha :)

2008-06-28 @ 08:00:45
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback