. måndags-update

tjohooo min älskling är hemma hos mig igen.

igår var det ett fasligt farande hit och dit hela dagen.. jag tror inte jag satt ner en lugn stund alls förrän på kvällen när vi tittade på polen - tyskland hemma i lägenheten.

jag har fixat byrå och sängbord, överkast och kuddar och lite annat smått ohc gott till lägenheten. igår när armin kom hem var även en nyinköpt micro fixad och installerad i vårt fina kök. glad han blev. jag har faktiskt ansträngt mig för att det skulle bli en överraskning. haha.

i lördags var det 5 års-bröllopsfest hos min bror och hans fru. det var en mysig fest med underbar mat och mycket skratt.

idag är det träning till 10000 % och sen är det grymma em-matcher. mitt älskade italien spelar idag. eftersom mitt hjärta klappar hårt för inter, så hejar jag självfallet på italien i em.. de har ju en del spelare från mitt lag.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Träning, hm.. vad är det??? har slarvat med det så mycket sista månanden då jag typ har gått i idé och bara pluggat! Får börja komma igågn snart.



Jo, vi ahde det supermysigt i sthlm =)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback