. ett nytt spadtag

idag har jag fått upp motivationen igen. det är så tråkigt när man liksom har rasat i vikt ijnnan och sen nu bara står det helt still.. man käkar samma, grymt nyttiga mat men ändå händer ingenting..

jag har fått lite inspiration från sofie på gymmet, hon är utbildad kostrådgivare och har grymt bra tips. jag började nämligen fundera på att utesluta kolhydrater helt för att se vad som händer.. men i gengäld kommer jag då bli grymt trött och eventuellt inte orka så mycket. jag ska käka kolhydrater till frukost, och innan och efter träning.. i övrigt ska jag använda massor av recept från nina ahlm. en riktig guru när det gäller nyttig matlagning.

som sagt, ett nytt spadtag och ny energi på gång. idag ska vi träna.. yeeeeehaw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback