. vilken mobil är snyggast?


tadaaaa.. här har vi den.. mobilen som ska bli min nya kompis, när den släpps i andra kvartalet på året. längtar. har dock inte bestämt mig om röd kanske är snyggare? vad tycker ni?

image241        image242
anyway.. jag är hypertrött.. höll på att somna i morse här på kontorsbordet.

och anna - jag hoppas att lägenheten blir din. du vet vem som kommer bo hos dig lite halvt ;P. hihi.

idag ska jag göra mina naglar iallafall, och det finns behov till det, med tanke på att jag knäckte nageln på det ena ringfingret häromdagen.. det kändes - i'm telling you.


16 kilo har försvunnit, och mer ska det försvinna. är inne i en sån massiv period nu så jag är helt galen.. vill bara träna hela tiden..

och tina - tack för din upp-piggning igår. älskade den videon. hahahaha.
måste lägga upp den här sen. antar att det bara är du o jag som kommer skratta, men ändå. har man skadad humor så har man, inget att göra åt saken :D haha



Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag tycker du ska köra på den svart o gula..fett stilren! Puss

2008-01-14 @ 14:55:13
Postat av: tinjuuuuu

HAHA ja med den fattiga humorn lär ingen gilla den :D lägg upp bild på dina nails också ;)

2008-01-14 @ 21:39:30
Postat av: baba brustablett

jag kan inte bestämma mig vilken som e fetast. köp båda.. ge den ena till mig, vi byter lite då o då

2008-01-14 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback