. träningsnarkoman + VIDEOS

hello. . . .

igår tränade jag med mamma - körde 1 ½ varv, plus en extra omgång på maskinen som tränar midja/höfter..
sen cyklade jag hård intervall i 12 minuter.. det räckte, blev trött faktiskt.. var nog lite segt i benen sen powerwalken med moster dagen innan...

however, idag ska jag och bella träna, ska ta bussen dit direkt efter jobbet. kör nog 2 varv idag istället. behöver inte maxa förbränningen, mer muskler som ska hållas nu.

så, nu räcker det... från och med nu lovar jag att jag inte ska tjata om min viktnedgång och träning o.s.v. vet att alla har börjat tröttna, till och med jag vet att det har stigit mig själv åt huvudet.



till något helt annat....

jag och armin ska se bee movie imorgon och enchanted (förtrollad) på lördag, snacka om galna :) men det blir mysigt - mysigt till tusen :) en riktig barnfilms-vecka. haha.

till ännu en annan sak

http://www.youtube.com/watch?v=7cq_7RTrJgQ

kolla in det barnet. alltså... hahahaha. whatevaaaa

http://www.youtube.com/watch?v=1vfSk-6tIvo&feature=related

detta skrattet är så jävla härligt. hahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback