. grammisgalan

ja, då var den avklarad.. årets grammisgala. tillåt mig att tycka att salem al fakir fick alldeles för mycket priser. hade det inte räckt med en grammis?... visst jag tror jag har hört en låt med honom som var lite småskön, men för att citera Markus Larsson på aftonbladet.. "Hur kan man ge grammisar till nån som sjunger genom näsan?"... håller fullständigt med. det sista uppträdandet igår var nog bland det sämsta jag har sett. han ser ut som en jättebebis när han skuttar runt med sitt läspande uttal, och hans förvirrade utseende gör mig bara ännu mer irriterad... påminner inte hans röst lite om björnes röst (björnes magasin)?

från det sämsta till det bästa. kolla in så sjukt sköna kläder carl bildt hade på sig igår :) haha


image233
och för er som inte vet. så är "calle" och armin buddies. haha så jävla fett.


..och om jag hade fått hålla tal på grammisgalan, så hade jag tackat familj, pojkvän, vänner och christian dior för mina underbara ögonfransar. muhaha.


jag var på lägenhetsvisning igår.. gick bra faktiskt.. och den var fin - jättefin. men vi får se vad som händer. i vilket fall som helst så fick jag bekräftat att jag ligger jättebra till i kösystemet och med mina poäng, och det är ju alltid bra..

och han som anmälde "maskinen - alla som inte dansar är våldtäktsmän" är fan dum i huvudet. hur kan man ta åt sig? han får ju lyssna på texten ordentligt.. låten är ju på skoj.. och förresten är det enligt undersökningar bevisat att de som våldtar tjejer på discon ofta är de som står i hörnorna och tittar snuskigt..  men jag ska inte lägga mig i .. blir bara så trött på folk som orkar göra så stora saker utav småpotatis.




Kommentarer
Postat av: Baba Benzo

hahah calle körde finstilen ju :D

2008-01-10 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback