. finger i munnen

friday - oh wonderful friday.

idag är ingen vanlig dag, idag är det nillas födelsedag hurra hurra hurraaaa. grattis älskling på din 22 årsdag! hoppas att du fick mitt sms :)

igår var jag och armin på bio.. såg bee movie. den var jättemyswig, jag slumrade bara till 3 gånger faktiskt. ena gången blev jag väckt av armins mobil-ficklampa i ögonen. andra gången stoppade han in ett finger i min mun (eftersom jag sov gapandes) hahahaha. kaos. men det var jättemysigt.

jag och armin ska på lägenhetsvisning på lördag (tomorrow)... en superfin etta.. (jag vet att jag inte ville ha en etta, men denna är stor) 41 kvm + en balkong på 8 kvm, och det är bostadsrätt, så om man skulle ta den, så är det ju verkligen ens egen iallafall.. Totalrenoverad - inte alls fel :) . Hoppas verkligen på att den är som jag förväntade mig, bilderna är så jäääävla fina iallafall. Wish me luck :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback