. träningsvärk och turkiet-resa

tuesday it is.. en regnig sådan.

var och tränade igår, gjorde 2 varv intensivt, sen hopprep, sen pilates med boll... sen på kvällen promenad.
detta ovanpå min spinning, 8 minute abs och powerwalk i söndags. det kändes igår kväll.. somnade på soffan och kunde knappt röra mina ben när jag vaknade, kramp kramp kramp. tog på mig mina guldiga reebok-skor idag på jobbet bara för det. hihi. skönt att slippa klackar en dag.

låg och läste cosmopolitan igår. måste upprepa igen att vårmodet är helt underbart. Helst av allt hade jag bara velat gå och köpa saker hela dagarna. thats just me.

extra extra
idol-juryn har slutat..no more peter, daniel and kishti. haha kan verkligen se framför mig en ny slags kavalkad med bert karlsson, carola och alexander bard istället. skulle fan inte förvåna mig..anything can happen. christer sjögren gick ju trots allt vidare i melodifestivalen. det är något som stör mig fortfarande.

jag och armin åker till alanya i augusti - fick ett ryck igår och bokade en vecka dit ungefär vid hans födelsedag. måste spara pengar nu, kommer bli tufft med tanke på flytten och så. men jag försöker att vara ekonomisk till tusen. men jag bara mååååste ha vissa nya accesoarer, skor och klänningar. nej, fy på mig. skärpning nu.

anyway - vi ska bo på ett 4 stjärnigt hotell precis vid kleopatrastranden. kommer bli så himla mysigt.

lookie lookie

fasad, pool, reception och restaurang. visst ser det fint ut?


Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu? Isåfall tycker jag att du ska bli det nu. Gratisbio är en sajt som många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio biljetter och gratis present kort på affärer så som kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer. visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ? nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de? detta är helt gratis och man får såna otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig och ge något en chans har jag nu förstått :) här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Du får 75 välkomstpoäng om du använder länken ovan =). Ha det gott!

2008-02-26 @ 09:58:53
Postat av: Jonna

åh, va skönt de ser ut!

Postat av: HKH Hertiginnan Anne af Uppsala

Läs om dagens granskning av bloggar. Varje dag
granskar jag några bloggar. Då är jag fullt allvarlig och säger exakt vad jag tycker.

2008-02-26 @ 10:22:55
URL: http://VECKOMAGASINET.SE

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback