. sunday is a lovely day, actually

jag brukar alltid klaga på söndagar, but what the hell. jag är ju fortfarande ledig, jag är ju inte på jobbet eller någonting.. visst är det deprimerande att man ska jobba imorgon, men jag ska faktiskt ta och börja njuta lite av söndagarna..

jag ska rensa min garderob nu, kasta massor av kläder.. kan inte ha med mig så mycket kläder sen i den nya lägenheten.. it's way too small for that.

igår var jag hemma hos min bror en stund, spelade wii med jason.. sjukt ball. allt han sa hela tiden var "im getting my ass kicked by a chick".. haha det sved nog lite, men jag har ju varit uppe på nätterna och spelat mario och sonic med min systers man ett par gånger, så jag har väl lärt mig lite där iallafall.

på kvällen hade jag inget att göra. mådde väl inte som jag gör när jag mår osm bäst.. så jag var hemma och kollade på melodifestivalen. verkade som om det bara var jag som tyckte att Michael Michailoff med "That's love" var bäst.. grym låt.. men whatever.. det blir aldrig som man tänkt sig.

självfallet avslutade jag kvällen med lite sopranos.


idag ska jag med min syster och titta på saker till min lägenhet, visst - jag är tidigt ute, men det skadar inte att jämföra från olika ställen faktiskt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

prylbögen :D lskr dg
så jävla finurligt

2008-02-11 @ 01:01:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback