. pollenallergi och jordgubbar, feels like summer.

yeah u heard me.
pollenallergin har redan svept över mig.. hur sjukt är det? i Lund har tydligen hassel och al redan börjat blomma ut.. kanske det som jag trodde var en förkylning i verkliga fallet är min icke efterlängtade pollenallergi.. med tanke på att jag nyser typ 100 gånger om dagen, kliar i halsen, och de irriterade ögonen är som två små _ _ _ _ _ _ som armin brukar säga.

anyway, fortsätter med min alvedonkur.. det verkar som det har hjälpt lite hittills.. får testa och ta allergitabletterna sen med..

jag har bestämt mig för att jag inte ska gå ner något speciellt mer.. bättre att jag håller mig här runt omkring.. sen om jag tappar ett- två kilo till så är det bara ett plus. men nu är min hysteri över - det får räcka.. innan jag blir helt psycho.

image261
isnt' it enough?.. glöm min fula pose med handen, vet inte vad jag sysslade med. haha.

image262
all bran med lättfil och jordgubbar. mumsig morgon jag har just nu på jobbet.

image264
och här är mina naglar.. gröna denna gången - med champagne/guld färgade kryss över.
syns kanske inte så jättebra.. men de är skitsnygga


och idag ska jag jobba 07.00 till 17.00. lång dag.. sen ska jag träffa susanne och kolla på det nya gymet.


Kommentarer
Postat av: tina

skit nice naglar, och kropp för den delen :D hajjade du mitt lilla meddelande igår? hahaha

2008-02-12 @ 19:42:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback