. planering och framtids-makeup

nu är det dags att börja planera på allvar, jag orkar inte med att dagarna är likadana..;

jobba
träna
sova

and that's the way it goes..

nu ska jag börja ta mig själv lite kvalitetstid, shoppa lite.. och framför allt umgås med mina kompisar.. det är lätt att man gräver in sig i sitt eget lilla hål och fastnar där.. jobbet gör så att man blir äckligt seg.
sen har jag ju varit förkyld med så har inte haft någon kraft alls i kroppen.. men nu är det dags - nya tag!

jag har listat lite saker som jag måste införskaffa.. och det SNART!

- en grön "double bubble"-ögonskugga från Noubas IMPECCABLE Collection..Om jag känner mig själv rätt så kommer jag köpa den intensivt klarblåa också.. accentfärger. som vanligt.. bara det att mina fina färger kostar 215 kronor styck.. men jag måste unna mig. jag har ju trots allt slutat röka (för 1 ½ år sedan) .. detta är då den enda superbra anledningen till att säga att jag ska unna mig saker iallafall. :) att handla med gott samvete gillar vi.
- nytt solpuder.. concealer.. och en beige kajalpenna.
- en väska i en galen färg.. gärna med tillhörande plånbok.
- skor som matchar väskan - that's a given.
- strumpbyxor.. lila strumpbyxor.
- en liten röd kiltad väska med guldkedja som jag har sett. måste ha!

till lägenheten

- en orange liten pall i skumgummi som ska stå som prydnad. kostar 3290 kronor.
jag vet. säg inget. men jag bara måste.

varför älskar jag att handla så mycket?

igår beställde jag väggklocka iallafall. det kommer bli såååå snyggt.

och sen när jag åker till USA så MÅSTE jag köpa några olika ColorOn Professional Instant Eye Shadow Applicators...enkelt namn va?
funderar på att dra hem ett par över nätet så länge - i can't wait!

anyway, det är som en slags "fejktatuering" som man trycker mot ögonlocket och vips så har du en schyst ögonskugge-kombination för dagen.. the future is here people!

image276
so me.. :)


förresten så har jag börjat äta hästfoder.. som mina tränare kallar det - de är faktiskt inte så äckliga! :D
inte med lättfil och jordgubbar iallafall.

image274


wednesday it is people!


update; Noubas ögonskugga i nummer 55 var tydligen slut överallt.. over and out från en besviken shopaholic.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Sjukt häftigt att man kan tattuera in sin ögonskugga och det är verkligen du som vet sånt haha! Smink freak :D
Men den prydnads pallen för så mycket cash...caaaats haha.
Love u darling!

Postat av: baba banderas

im tellin you, somethings wrong with you :D kommer sälja pallen direkt om du köper :)

2008-02-20 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback