. inredning och vårdofter

goodmoooorning people. en solig torsdag framför oss.. hoppas jag iallafall.

lyssnade på craig david - 7 days imorse.. hade glömt bort hur skön röst den snubben har. måste leta fram hans första album... smälter i öronen ju.

dagens ögonmakeup:
lumene makeupbas
noubas ögonskugga nr 55
diorshow mascara
marykay charcoal eyepencil



hihi toalettfoto

i förrigår var jag på zone med mamma, hittade tusen saker jag hade kunnat tänka mig i lägenheten. men vi får köpa det efter hand helt enkelt, så är det ju med design. jag kom för astt köpa grytlappar, men gick hem med två paket silikon-muffinsformar och ett kromat stativ med svarta kaffekoppar (som för övrigt kommer vara übersnyggt i mitt svart/vita kök)


how lovely.

igår var jag och kollade inrednings-saker till lägenheten med min moster.. självklart hamnade jag på zone igen. (vad är det med mig och dansk design?). det blev silikon/gummi underlägg igår. två i orange färg, två i svart.
ska köpa en till av varje, de hade ju såklart bara två av den svarta kvar igår.


kommer sitta skitsnyggt i vardagsrummet som
enbart kommer inredas med vitt och orange.

sen köpte jag en bok igår på bokrean också, förväntade mig att det skulle bli ännu en om matlagning, men det blev Paula Coelho's "Alkemisten". Någon som läst den? Min arbetskamrat har tjatat om att det är en av de bästa, så jag var bara tvungen. Även om jag inte ens gillar att läsa. Men jag kanske börjar. Tanken av att krypa upp i min egen-designade soffa med en kopp te och en bok låter inte helt fel faktiskt. muhaha.

sen doftade jag på en nyhet från escada. jag lyckas ju alltid glida in en runda på kicks, my favorite store.
den fick genast en given plats bland mina vår-dofter.



men jag har inte glömt bort daisy by marc jacobs. den väntar jag fortfarande på. snart är det eid. weee.


den är till och med gullig.

måste bara publicera en bild på rihanna och chris brown.

image301
damn vad söta de är tillsammans. wish them all the best

lyssna på adam tensta feat. eboi - up and coming - it's a hit!



om det händer något skoj idag så uppdaterar jag, of course.

have a lovely day!

Kommentarer
Postat av: Jonna

fina bilder:)!

Postat av: Dress Like a Princess

o ja det gör vi :)

2008-02-28 @ 11:53:28
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Bella

Alkemist är bra men mycket tänkande.. om du inte gillar och läsa kanske nt det är den bästa! eller kan det vara tvärtom :) hoppas du gillar den iaf!

2008-02-28 @ 15:24:36
Postat av: tinju

Skit fet skugga, men när gör du dina nails igen? :D haha puss

2008-02-28 @ 18:07:43
URL: http://tinji.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback