. helgens aktiviteter

shuhej. helgen gick fort och nu är det måndag igen. vilket innebär jobb och träning. jahoo.

igår var jag ute på jakt efter soffa med mina föräldrar.. och jag fick en fullträff på det första stället vi åkte till.. de gör sofforna själv, och det blev lite utav "build-a-bear" fast med soffor för mig.

jag har helt och hållet designat min soffa själv - riktigt nice att ingen annan har en likadan. iofs så gillade ägaren av butiken mina idéer så hon sa att eventuellt skulle de göra "min" soffa till en del i grundsortimentet. hehe.

ja, som sagt så har jag inte kunnat välja om jag skulle ha skinn eller tygsoffa, om den skulle vara låg eller hög, vit eller svart... men jag har fått hela paketet i min soffa..

stommen är i svart skinn, dynorna är i svart/vitt-spräckligt tyg. låter säkert skumt , men det kommer bli skitsnyggt. jag har sänkt soffan 8 cm, både armstöd och dynor.. sen har jag fixat nackstöd (såna runda) i skinn på de två platserna där schäslongen inte är. (man ligger ju i princip alltid ner på schäslongen ändå)... sen silvriga ben.
som sagt, allt i ett paket. gud vad nöjd jag är. skitsnyggt kommer det säkert bli.

och ägaren bjöd på två stycken kuddar. så snällt. :)

idag ska jag nog handla brödrost, kaffebryggare och vattenkokare, en skitsnygg serie från philips som jag har lagt undan på onoff.

nu känns det.. jag ska verkligen flytta!


Kommentarer
Postat av: lovisa

ha en bra måndag!

Postat av: baba

soffan var grym to be honest
älskar dig

2008-02-25 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback