. äntligen fredag

ja, äntligen.. så skönt, denna dagen har varit så efterlängtad. sen skadar det ju inte att armin ligger och sover hemma i sängen just nu :) så man vet att det är ännu roligare att köra hem från jobbet idag..
vi ska till ikea såklart! haha. som om jag inte har varit där var och varannan dag på sistone..

men jag vill ju visa honom tv-bänken iallafall :) ska nog köpa mig en kjol o lite sånt smått och gott på gina tricot med. för idag är det lööööööööööööön.

bästa fredagen or what?


igår var det alla hjärtans dag, mys till tusen.. vi satt och åt buffé på st markus vinkällare och drack gott vin.. underbart det var att sitta där bland alla tända ljus och brasor.. och bara vara liksom.. älskar dig honey.
och maten var skitgod, såklart. sen efter vi hade ätit klart så fick jag ros också :) tack älskling.

kände för att springa typ en mil imorse.. bara fått sån energikick idag. weeehoooo.

har glömt att berätta att ett par av vår/sommar-skorna i år även blir ett par replay-sandaler. hade ju guld-svarta förra året.. men när jag såg de vit-guldiga var jag bara tvungen. sen är de skitsköna att dansa i när man är ute också.

men jag måste köpa mig orange'a accessoarer, har blivit helt galen i orange. och lila, och blå.. och gul, och grönt.
starka färger mina vänner - det som gäller nu, så frossa i såna kulörer som ni kanske inte annars skulle ha!

min nästa väska ska vara långt ifrån svart, den saken är säker, nu är det slut med diskreta saker.

ha en underbar fredag! det ska jag ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback