. utmaning

jag blev utmanad utav Anne af Uppsala, och självklart antar jag utmaningen

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1. Jobba mellan 07.30 och 17.00.
2. Ringa till hyresvärden och klaga lite om den uteblivna utmärkningen utav vilka parkeringsplatser som är hyrda. När jag kom hem igår kväll så hade någon (än en gång) tagit vår parkeringsplats. Vi har bott där sen maj - är det inte dags att sätta upp skyltar nu?
3. Göra en egen skylt som visar att parkeringsplatsen är vår. (Man får väl ta saken i egna händer så länge antar jag?!)
4. Köra ett hårt pass på gymmet.
5. Laga soppa, och eventuellt handla hälsobröd på Frasetti.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var 11 år, nybliven faster och grym på fotboll.

Vilka platser har du bott på?
Arlöv - enbart. Den perfekta förorten.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Köpa allt som mina familjemedlemmar någonsin har önskat sig.
2. Skänka massor till välgörenhet och forskning
3. Köpt min efterlängtade Audi, och ett grymt fint boende till oss.
4. Rest jorden runt.
5. Äntligen utbildat mig till make-upartist.. (har velat det i typ 1000 år). I'm still struggling!

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

make up artist är ju en dröm du kan uppfylla kostar lite men tar inte så lång tid.

Postat av: anna

har redan fått den utmaningen och gjort den, men tack :)

2008-08-06 @ 08:38:54
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

svar: hehe lugnt :) ja eller hur, skitkul ju med masker och fin aklänningar osv :)

2008-08-06 @ 08:41:09
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: anna

svar: ja eller hur, jag måste ha dem till hösten :)

2008-08-06 @ 08:48:55
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback