. bilder från cirkusen

godkväll. nu är jag hemma efter en lång dag.

efter jobbet körde jag snabbt hem och gjorde middag. det blev stekt laxfilé (med egen kryddblandning som blev grymt bra), ugnsstekt rå-potatis och en créme med svart rom och dill. jag bytte för min del ut mestadels utav potatisen till sparris, gurka och rödlök. gotta eat my vegetables.

det blev cirkus med systern och hennes två barn, min brorsdotter och min kusins fru med deras barn och moster. en underhållande föreställning med grymt duktiga cirkusartister.


tältet, språngbräda-akrobater, kameler, elefanter och enorma uppblåsbara clowner. och detta var bara en liten del :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

åh lax är gott! låter som en mysig dag, roligt med cirkus =)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback