. bernie mac avliden

då var lördagen näst intill avklarad.
idag blev det träning imorse, sen hem till mina föräldrar. var ute och cyklade i princip hela dagen med mamma på olika ärenden, och vi hann till och med en hel del shopping. det blev en ny plånbok, en svart kjol på vero moda, några nya underkläder, och lite nya kläder till träningen. den nya tränings -outfiten blev ett par superfina svarta capri-träningsbyxor, och ett svart röhnisch linne.

ikväll har vi varit hos mina föräldrar och grillat med familjen. och nu när vi kom hem läste jag att bernie mac har gått bort. grymt sorgligt. inte många komiker har fått mig att skratta som honom. ett stort tomrum i komikervärlden är att vänta. jag har stor respekt för alla hans prestationer. vila i frid.


såhär överraskade jag armin igår när han kom hem. med en köttfärspaj minsann. haha.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jo, tack, lördagen var bra. Lugn och skön då vi bara hade ett barn hemma, resten hade vi delat ut. ;0) Nu är alla hemma igen och det är full rulle som vanligt.



Har du haft en skön helg, då?

Postat av: Åsa

Kul att bli överraskad med god mat :)



Ja det var supertrist att höra att Bernie Mac gått bort :(



/Åsa

2008-08-11 @ 07:56:22
URL: http://www.smultron.wordpress.com
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

S; Joda den har varit helt okej=) Din då? =)



Fyyy så gott det där såg ut!!

2008-08-11 @ 08:03:21
URL: http://girlyliicious.blogg.se/
Postat av: E.

Haha ja minst sagt! Tack! Mm de är både praktiska och snygga ;)

Puss.

2008-08-11 @ 09:45:18
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback