. världens bästa hockey

galet bra hockeymatch som vi såg igår, jag och pappa. malmö mot rögle. den bästa matchen jag sett i hela mitt liv.. jag som aldrig ens har gillat hockey, har faktiskt blivit lite utav en malmö redhawks-anhängare. tro det eller ej.
matchen slutade 4-4..

..men matchen igår var grym. ser fram emot att se sista matchen, eftersom nu 4 lag ligger på samma poäng. mer spännande kan det inte bli. hoppas på att malmö kommer upp i elitserien, speciellt nu när percy har lagt ut så mycket pengar och tid på laget, för att inte tala om den grymma arenan vi kommer få ute vid hyllie.


igår blev det supergod middag, testade ju findus nya grön deli blandning "potatis, blomkål och kikärter", och jag blev allt annat än besviken. förutom de grönsakerna fanns det även i bladspenat och grillad tomat. en höjdare!
sen har jag upptäckt hur mycket jag gillar kikärter. shit vad gott det är.

grönsakerna serverades tillsammans med fullkornsbulgur och lite chicken kebab. orientaliskt supermiddag.



och dagens frukost blev all bran plus tillsammans med lättfil.. och ett kokt ägg vid sidan.


extra protein inför dagens träning, jajamensan.


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag är verkligen inte sportintresserad.
:P

Postat av: Susie Kate Mela

Har du receptet?

2008-04-09 @ 10:03:15
URL: http://candykate.blogg.se
Postat av: Anonym

stekigt att du också var på hockey! Ha... hoppas ni också går vidare. bara brynäs kommer först :P

2008-04-09 @ 13:01:29
URL: http://attvaramalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback