. stressig morgon

hellew..

idag är koncernledningen här på besök.. grundaren av företaget, vd och allihopa. de sitter och har konferens här, bara för att de var imponerade av vårt nybyggda fina hus. anyway.. morgonen har varit hektisk. massor av taxibokningar, checka in dem på flyhgplan, och skriva ut boarding pass.. lägga upp kakor etc.
image708
vid sådana här tillfällen önskar man att man åt kakor. chocolate chip cookies, och smultroncrémefyllda kex.. favoriter.. menmen, snart fyller jag år och då ska jag äta världens godaste tårta. den är värd att vänta på.

om en timme slutar jag och då ska jag åka tåg till min älskling. weeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Kommentarer
Postat av: Linnéas Skafferi

Nej vinet var inte alls tort. riktigt gott fakriskt!

Postat av: sarah

Mina chocholate chip cookies äger alla köpekakor med hästlängder!:D

2008-04-30 @ 13:23:02
URL: http://sarahlillemor.blogg.se
Postat av: LOVISA

gott!

2008-05-01 @ 19:09:03
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback