. sönderbrända fingrar

igår efter jobbet stack jag ensam till gymmet, och körde på superhårt.. tur att jag har min iPod som sporrar mig.. vad hade jag annars gjort?

anyway, när jag kom hem skulle jag koka lite pasta.. mamma och pappa höll redan på att göra vårrullar, så jag tänkte ta den ena lilla plattan så länge.. problemet var att de hade råkat sätta på fel platta till riset.. det spislocket jag tog tag i var så varmt så det fastnade på mina fingertoppar (and thats hot - im telling u).. så nu har jag bränt av skinnet på ett par fingrar.. det var inte skönt. shit vad ont jag hade. resultatet är att mina fingertoppar just nu saknar känsel och är ungefär lika hårda som skinnet på såna bongotrummor. känns skumt att skriva på tangentbordet när det är såhär..

middag blev det till sist iallafall, och äntligen testade jag quornfärs.. körde på med krossade tomater och purjolök, och det var hur bra som helst! fullkornspasta till - that was a given.



på kvällen åkte jag hem till min syster för att passa barnen, hon och henns man var på KB och såg Danko Jones.. det blev en mysig kväll, och barnen somnade tidigt. resten av kvällen tittade jag på champions league matchen mellan Man U och Roma.. tur att united vann...


frukttallrik och vatten
och fotboll, it doesnt get any better :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon tjejen! Hoppas att du får en skön dag:)

Postat av: Sofia

Vad bra att quornfärsen gick bra! det är gott :)

2008-04-10 @ 09:19:49
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: Emmy

Aj aj aj aj. Fy fan. Stod du med fingrarna i frysen resten dagen eller?:)

2008-04-10 @ 09:45:18
URL: http://emmybrunner.blogg.se
Postat av: Syrran

Hej Syrran!
Tack än en gång för att du gjorde det möjligt för oss att gå ut o rocka ;) Vi älskar dig! Puss o kram från big sister!

2008-04-10 @ 10:05:25
Postat av: baba

rock out with your...

2008-04-10 @ 10:37:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback