. nyhet från the body shop

image707
"En ljuvlig doft av sommar som lätt blir en favorit att bära varje dag året om. Serien innehåller härliga produkter för hela kroppen. Uppfriskande toppnoter av grönt äpple, vattenmelon, daggvåt bambu, tangerin och rosépeppar harmoniserar perfekt med blommiga mellannoter av lilja, ros och viol. Till detta läggs basnoter av cederträ och mysk och fram kommer en fräsch och spännande doft."

hur gott låter inte det?
det är nog värt att investera i en sån "aqua lily body mist" till sommaren :)

Aqua Lily Body Mist
Doftsätt din hud med Aqua Lily Body Spray. Denna lätta,
icke-feta spray är enkel att använda, gör huden härligt
väldoftande och är perfekt för att bättra på doften
under dagen!
Pris 169 kr 100 ml


yes, då vet vi vad nästa inköp blir..

Kommentarer
Postat av: Karin

En ljuvlig doft av sommar... jomenvisst... solen skiner.. det är sommartemperaturer ute och här i Jämtland ligger snön kvar. Ur led är tiden. Vart har vårarna tagit vägen?

Postat av: Martina

Jag fick ett prov på den där doften när jag handlade på The Body Shop för ett tag sedan..
Desvärre tyckte jag inte om den, men det gjorde syrran! :)

2008-04-29 @ 18:19:27
URL: http://tiininaas.blogg.se/
Postat av: tinji

Alltså är jag trög eller e de en perfym vi talar om? : D
p.s har du slutat läsa mig blogg :(

2008-04-29 @ 19:21:32
URL: http://tinji.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback