. nouba nyheter!

nu är det gjort! jag har läst färdigt "en shopaholic säger ja".. en grym bok, jag tröttnar verkligen aldrig! ser fram emot "en shopaholic får en syster" som kommer ut 10 juni. nu ska jag börja läsa "mina hemligheter" så länge.. jag kan ju inte vara utan sophie kinsellas böcker ända tills juni. kommer kännas konstigt att läsa om någon annan än becky bloomwood (förlåt, becky brandon ;P).. men vem vet, den är säkert bra! :)

idag ska jag sticka och titta på min lägenhet med fastighetsägaren.. ska bli kul att se hur långt de har kommit :) måste mäta också, så att jag kan fortsätta med min möbel-inhandling.

nej, nu ska jag läsa kicks nyhets-magazine.. jag har fluktat lite, och det verkar som nouba har gjort en fin vårkollektion bland double bubble ögonskuggorna. this must be my lucky day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback