. massage och blod och lunch

just nu opereras min syster.. håller tummarna för att allt går bra.

jag har precis kommit tillbaka till min arbetsplats efter 55 minuters djupgående massage. jag känner mig öm i varenda del av nacken och axlarna och grymt sömnig.. men det känns verkligen att det behövdes.. helt galet vad spänd jag är i min rygg.. jag hade tydligen riktigt spänd nacke, så hon visade lite övningar som jag ska göra efter träningen, och under arbetsdagarna.

lunchen idag blev en extrem-macka med makrill och ett par bitar orange paprika.


och kolla här så synd det var om mig innan. hur kan en liten papercut göra så äckligt ont?


 

Kommentarer
Postat av: Josiee

tack:) american vintage säljs bara i vissa butiker, typ fiorucci:) allt bra?

Postat av: baba

pussa lilla daj

2008-04-23 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback