. lunch och tårar

måndagens lunch blev maten som blev över igår.

en underbart kryddad lövbiff med pasta pomodoro.
image638
har dock märkt att nu när jag äter så fruktansvärt sakta så blir jag mätt fortare.. man äter nog egentligen en hel del mer än man behöver när man äter fort.. jag orkade inte äta upp iallafall.. papperskorgen fick smaka på det sista.

idag ska jag träna efter jobbet.. eventuellt köpa mig något fint också.. blev lite ledsen innan. så det förtjänar jag.

sen är det malmö borta mot halmstad idag.. ska se den på canal + sport. can't wait. weee.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Du ska se att allt fixar sig! Glöm inte att jag älskar dig

2008-04-21 @ 12:53:49
Postat av: Jen

aa visst är de :)
varföt ledsen? =/

Postat av: Jen

aah då förstår ja precis. va tråkigt =/

2008-04-21 @ 13:14:50
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: baba

det var skitgott.. fastän det blev lite beef över maten haha :)

2008-04-21 @ 14:45:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback