. händelserika fredagar

godmooorning people :) efterlängtade fredag är här!
sitter på jobbet och mumsar på min havregrynsgröt.

igår stack jag och älskling till mitt gym efter att jag hade slutat jobba.. han tränade inte, men han fick se hur där var iallafall.. jag körde på.. idag känner jag att jag kanske körde liiiite för hårt igår, men vad är skönare än lite träningsvärk? det är då man intalar sig själv hur duktig man har varit liksom..

efter träningen stack vi hem och åt av mina piroger :) sen åkte vi en runda till ikea.
det blev bara massa småplock faktiskt, men det behövs det också!

på kvällen mådde jag inte allt för bra, så jag borstade tänderna och gjorde mig redo för sängen redan runt kvart över 9.. låg och vilade mot honom medans han tittade på tv. mysplutt.

idag har han arbetsintervju, och jag håller verkligen tummarna för att han får detta jobbet! :)
och ikväll ska vi på bio. en händelserik fredag. myyyyyyyyys.

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack för tipps om salladsbestiken!
Ska kolla mer på dem och ev. blir de hemklickade ;)

Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback