. gårdagens bilder

thank god its friday. bara denna arbetsdagen att gå igenom, sen är man ledig två dagar. damn vad skönt..

igår efter jobbet stack jag hem och värmde min spenatlasagne som jag hade förberett dagen innan.. det blev supergott, och mycket över, så jag frös in två bitar som man kan ha med till lunch på jobbet någon dag. perfekt.

fyllningen är med keso mini och spenat.. fullkornsplattor och egengjord tomatsås.

sen stack jag och tränade ensam.. kände mig ganska omotiverad innan jag åkte, och hade helst sluppit kände jag.. men efter man har tagit sig i kragen och gjort det ändå så känns det så mycket bättre. efter den hårda arbetsdagen så tyckte jag att jag förtjänade lite avslappning.. så det blev 10 minuter i solariumet. sjukt skönt.

på kvällen blev det fotboll (malmö ff - norrköping) hemma i soffan.. jag och pappa köpte hem matchen på vårt canal digital-kort. dålig match ganska genomgående, men malmö vann - och det är viktigt! 2 - 1! bra!

efter ett träningspass så ska man som de flesta vet fylla på med bränsle också.. så det blev en råg-fullkornsmacka (halva med skinka, halva med leverpastej sport +) och gurka.. en liten fruktsallad vid sidan, och det var komplett!


min syster var på besök med sin familj och barnen fick banan med chokladsås. den lille killen dekorerade sin så fint med en vindruva. haha så jävla söt.

Kommentarer
Postat av: lina

Spenatlasagne är såå gott! ha en trevlig helg!

Postat av: anna

åh älskar lasgne med vegetarisk fyllning! mums!
hoppas du får en finfin fredag gumman! kram!

2008-04-25 @ 09:58:18
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback