. den galna lördagen

godmorgon.. eller eftermiddag? anyway.

i fredags bakade jag bovetefrallor mitt i natten. bovetet skulle ju svälla i vatten i 5 timmar, så klockan 01.00 på natten blev jag färdig. men det var värt det. grymma blev dem!


lördag morgon var jag uppe 08.15 och gjorde frukost, stack och tittade på min systers dotters uppvisning i gymnastik.. grymt vad duktig hon var. blev imponerad.. och stolt :)

efter det åkte jag in till stan med min brors dotter, för att ge henne hennes försenade 10- årspresent. det blev lunch på jensens, hennes favoritställe. jag åt kycklingspett med grillade rotfrukter och bakpotatis.. och  hon åt kycklingfilé med råstekt potatis och favoritsås. efteråt fick hon självklart glassbuffé.

vi gick på gågatan och det blev mest att springa i affärer, jag behövde ny foundation.. hittade en på kicks som verkade super, ville inte ha skin smmoother längre, behöver lättare makeup nu till sommaren.. expediten berättade att om man köpte 2 stycken produkter från clinique så fick man en present.. självklart nappade jag, så jag köpte mig ett supersött läppglans från clinique. paketet jag fick var värt 900 kronor.. och jag betalade 450 för mina två produkter. gick med vinst. tihi.

köpte lite kläder till min brorsdotters kanin som gjort på build a bear.. hon blev superlycklig.

sen blev det hansagallerian, och jag köpte ett par turkosa pilotglasögon, lite klämmor och de gula pumpsen jag har tittat på så länge på dna. de hade något slags firande där med så det var massa jonglörer och en galen snubbe som gick runt med "osynlig" hund. haha. galet. du ser snubben i bakgrunden på bilden.


här är resultatet från min shopping.


igår kväll var det tjejmiddag med erotikparty hemma hos louise. trevligt till tusen.

vi inledde med kalkonsallad, sen blev det information om massa leksaker och oljor, och ja.. u name it. vin och shots.. på bilden ser ni min apple sourz, efter gamla erfarenheter så dricker jag inte turkisk peppar mer.. haha.

den sista bilden är suddig, men det ska föreställa linda, malin, mig och jeanette.

vi hamnade på slaghuset på kvällen. tack för en underbar kväll tjejer :)

Kommentarer
Postat av: lotta

haha jaa verkligen:D mmm

Postat av: Mikka

Svar: Ja eller hur, och nyttigt är oftast godast :D

2008-04-27 @ 15:23:25
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen/
Postat av: Camilla

sv; haha så skare va!

ha en fin söndag!=)

2008-04-27 @ 16:03:07
URL: http://miiillaan.blogg.se
Postat av: MARRUE

haha, tack :)

2008-04-27 @ 16:58:46
URL: http://marrue.blogg.se
Postat av: lotta

haha ja alltid bloggen i reklamen:D
ja den har varit helt okej! hur har din varit då? :)

2008-04-27 @ 21:39:55
URL: http://charloppiey.blogg.se
Postat av: lotta

jasså!! haha shit. säg inget ;) vilket avsnitt är du på och vilken säsong??

2008-04-27 @ 21:48:43
URL: http://charloppiey.blogg.se
Postat av: sofia

jensens är gott! :D va blev de för foundation förresten? :)

2008-04-27 @ 22:07:46
URL: http://dagensmat.blogg.se
Postat av: tinji

ditt hår är galet snyggt :D

2008-04-27 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback