. dagens outfit, och dagens sanning

idag har jag sovit länge, städat, rensat och plockat undan.. och sen varit på min kusins födelsedagsfest.

dagens outfit har ni här.
image694
jacka - gina tricot, sjal - gina tricot, halsband - gina tricot, t-shirt/klänning - gina tricot, leggings - bik bok, skor - wedins.

smink
foundation - clinique, ögonskugga - nouba, ögonpenna - mary kay, mascara - diorshow, läppglans - clinique, rouge - the body shop.

kollade precis på sanningens ögonblick. det känns så jävla manus. och vad fan är det för pucko som kommer dit?

nu ska jag köra 8 minute abs och sen sova.
peace.

Kommentarer
Postat av: lotta

aha okej:D då ligger jag nog ett avsnitt före dg bara! ska se 1 nu tror jag, nått sånt=)och ja, helt sjukt spännande!

Postat av: lotta

haha precis! kan inte bli sämre:D

2008-04-27 @ 22:32:10
URL: http://charloppiey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback