. bot på depressionen - smink och engelska varor

ja som sagt.. igår var det synd om mig.. var totaldeppad ett tag under eftermiddagen igår..

men jag stack och tränade.. körde 12 minuter crosstrainer, 1 varv på höft-lår-stuss-mage-cirkeln, 1 varv switching (stående styrketräning), löpning på bandet, och sen avslutade jag med lite pilates..

efter träningen stack jag och handlade supermycket grönsaker.. och eftersom min depression inte riktigt hade blivit botad än så gick jag in på kicks och köpte noubas nya nummer 62 från vårkollektionen som kom in för tre dagar sedan. en turkos nyans som är helt grym nu till sommaren. där lyfte jag humöret igen. tänk vad lite makeup kan göra för själen.
kom hem och käkade lite, sen cyklade jag bort till ica (mina ben kändes som spaghetti.. så jag borde tagit bilen).. men vad gör det med lite extra träning.. vädret var ju grymt iallafall. på ica hämtade jag ut ett paket där avsändaren stod som "?".. spännande. när jag kom hem såg jag att det var sakerna från "the english shop" som hade kommit.. fullkomligt onödiga saker, men roliga.
chocolate chips till bakning, mini--marshmallows i olika kulörer.. sen till barnen hade jag beställt byggare bob och nalle puh-pasta i tomatsås. kommer nog bli populärt.

senare på kvällen blev det fotboll.. och malmö besegrade halmstad på bortaplan.. depressionen var som bortblåst. fan vad skönt att få tre poäng på bortaplan.. 2-3 blev slutresultatet efter en bra och underhållande match.



och så här ser min morgon ut.. stannade till på shell och köpte veckorevyn och elle i morse.

image646


Kommentarer
Postat av: Soha

Tack så jättemycket :D

Hoppas du också får en underbar dag :)

Postat av: Minijossan

Bovetefrallorna finns på nLife.se - alla som har ätit dem älskar dem så tycker verkligen att du ska prova:o) Mitt absoluta favoritbröd!

2008-04-22 @ 09:23:32
URL: http://minijossan.blogg.se
Postat av: Leia

ja klänningen är riktigt snygg, men lär väl vara slut på fredag:(

galet att man blir så glad av att shoppa kläder, smink....ja vad som helst egentligen:)

ha en kanondag på jobbet nu!!!
kram

Postat av: maria

Aa verkligen. Hoppas du får en härlig dag :)

2008-04-22 @ 09:59:57
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: marie

ja vissa dagr kan man känna sig deppig och det är alltid lika lusthöjande att shoppa hihihi. visst är det märket underbart. fick det av en killkopis när jag fyllde år och det är det bästa jag har testa. ska köpa en ljusare färg till läpparna!!

2008-04-22 @ 10:45:34
URL: http://livingintheoldtown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback