. blåst av chefen

ja, då har man fått en eftermiddags-sysselsättning..

ett stort utskick som ska göras med inbjudan till någon fest.. som ska ut till alla våra kunder. chefen kom ner med en stor hög med kort som skulle skickas, och en tjock hög etiketter.. jag trodde jag skulle smälla av.. körde igenom det så fort som möjligt, och nu har jag gjort 351 stycken. tyckte att jag var jätteduktig som hade gjort så många..

ringde glatt upp till chefen och sa "jag är färdig med utskicket".. hon bara "oh vad bra, jag kommer genast ner med fler".. snacka om snopen man blir.. tydligen är det 1000 stycken som ska ut, så om ni märker att jag inte lägger fler inlägg förrän senare ikväll så vet ni varför.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback