. ansiktsbehandling och craig david

godmorgon :) solen skiner över mitt malmö och jag sprudlar av energi.

igår var jag och mamma på ansiktsbehandling och jag kan helt ärligt säga att det var något av det skönaste jag har varit med om. rengöring, krämer, masker, massage, brynplockning.. allt i ett.. helt perfekt.

dessutom var massagen välbehövlig.. jag som aldrig gillat massage. när hon väl började knåda min nacke kände jag hur sjukt spänd jag går runt och är. inte konstigt att man får huvudvärk.

köpte ett mini-kit för att testa deras produkter, innan jag köper det stora dyra.. Exuviance heter märket, och doftar helt sjukt underbart. så från och med nu är det jag som ska sköta min hud. rengöring morgon och kväll, dagkräm under sminket på dagen, och nattkräm på natten. no more soap and water.. snacka om att det torkar ut ens hud.

förresten.. craig david, han hade man ju nästan glömt bort.. gick igenom lite skivor nu i helgen och hittade "born to do it". kan helt seriöst säga att det nog är en av de bästa skivorna jag har. hemskt att jag hade glömt bort den. inte en enda låt som är dålig på det albumet.. craig david är nu en given "sing-a-long- platta" i bilen.



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag brukar också ta fram hans skiva ibland, den är fortfarande lika bra.

Postat av: Anonym

Godmorgon tjejen! Hoppas att du får en bra start på denna onsdag...Min käreste har rätter där så det är lita därför vi går i tankarna att åka ner och träffa släkten...ha en skön dag..

2008-04-09 @ 08:32:56
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: sabbi

svar: haha vilken e din favorit?

Men Craig David är ju påväg upp igen? :D Du har väl inte missat hans singel "hot stuff"?

2008-04-09 @ 08:53:49
URL: http://saabrina.blogg.se
Postat av: Sabrina

svar: jahaa :D ja jag tänkte väl det haha :D nej det är klart, men jag har aldrig varit nåt hugh fan av craig :D

2008-04-09 @ 10:54:21
URL: http://saabrina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback