. ångvält i magen

äntligen fredag! längtat efter denna dagen.. massor!

as u know så har pollenallergin slagit ner mig - big time. helt galet vad lite "växt-mjöl" kan göra med en. snörvel.
.. men förutom det så låter min mage som en ångvält med jämna mellanrum. har haft grymma kramper nu i 3 dagar.. vet inte vad problemet är, om det är för mycket fiber nu igen eller vad som händer, men jag vaknar varje natt av mina kramper som gör att jag inte kan röra mig. vill få bort det. nu.

var på matchen mellan mff och elfsborg igår med dake och min kusin. mindre kul att det bara blev 1-1.. och ännu mindre kul var att jag frös sönder. helt seriöst så har jag aldrig varit så frusen i hela mitt liv. 8 minute abs och en varm dusch när jag kom hem.. i got back on track.

och malmö misade elitserieplatsen inför nästa år. besvikelsen är stor..

... men det är fredag, och vi blickar framåt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, jag älskar choklad jag med :)

Postat av: Elin

Det gör jag med! :)
Disney och Astrid Lindgren filmer :)

2008-04-11 @ 08:46:14
URL: http://dareling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback