. äckligheter från findus

Hej Catty!

Vi vill meddela dig att din order idag har levererats ut från vårt lager, vilket innebär att du bör ha leveransen nästkommande arbetsdag.

Det som levererats till dig är följande:
ArtikelnummerAntalBenämning
40007975521A Piece of Cake

vilken underbar start på dagen eller vad säger ni?



igår efter jobbet stack jag hem och lagade middag.. det blev laxspett (färdiga från findus) och deras grön deli - potatis, blomkål och kikärter.. men fy f*n.


laxspetten var något av det värsta jag har smakat.. så jag fick ta en skiva hälsobröd till istället. från och med nu så ska jag alltid göra laxspetten själv.

image614

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad var det för fel?

Postat av: Melina

Jag tycker laxspetten är jättegoda! :O

2008-04-17 @ 11:59:07
URL: http://melinawallman.blogg.se
Postat av: Sally

Jag älskar laxspett:)

2008-04-25 @ 21:09:17
URL: http://sallydaisy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback