. världens snyggaste skinnjacka

monday, monday...

har haft en lugn helg med mycket filmer och mycket sömn, men det kan behövas ibland faktiskt..

igår köpte jag världens snyggaste skinnjacka. 1498 kronor.. inte så farligt faktiskt, den hade kostat 2000.. så lite framsteg iallafall. en cognac-brun. jag älskar den. tack älskling för du hittade den med mig.

igår kväll var jag på möllan med anna, fick ett infall. behövde komma ut, och anna var på. fett skönt att komma ut och prata lite faktiskt.. förresten har anna en helt galen granne. tur att jag inte bbor där. fan vad creepy. sån stalker.

jag ska träna idag. oh min träning, jag har saknat den så mycket. äntligen halv-frisk.

ikväll ska jag se på gefle - mff.. sen är det ju csi.

fastnat helt på tv-serier. wonderful.

Kommentarer
Postat av: BwaBwa

its you and you leather jacket huh? du har glömt o skriva om ditt fina bankkort haha :D

2007-09-24 @ 14:46:44
Postat av: smoejoe

HAHA, haru fixat ett sånt bankkort med bild på? Du ska alltid ha ALLLLLLLLT :D

2007-09-24 @ 17:17:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback