. update | update | update | update

i'm baaack..

var ett ganska bra tag sen jag skrev i bloggen.. men jag ska skärpa mig, måste få ur mig lite saker om dagarna. igår fick jag mina sminkprodukter från marykay. handlade för 924 kronor. puh. men det är fan värt det. sjukt bra.

idol är igång igen.. hmm, jag vet inte riktigt vad jag tycker. har inte bestämt mig... men i vilket fall som helst så är det inte alls som förr. lite smått pinsamt att producenterna visar mer av programledarna än de som programmet verkligen handlar - de som är där för att sjunga. men ändå så älskar jag carolina gynning och hennes "smutsiga" sätt att prata.. skön människa som fan, smått skadad, på ett fett skönt sätt... sen har jag ju läst boken om hennes liv med. så man ser på henne på ett helt annat sätt än innan.. back to the topic. idol har blivit tråkigare än det var förr..så är det bara. hoppas att det vänder.

igår var jag och anna h och tränade.. det var skönt.. tillbaka till att prata gamla fotbollsminnen och så.. trevligt.

armin har varit här nu i början av veckan. mysigt har det varit.. vi var och såg "ett öga rött" på bio i måndags och i tisdags var vi och såg pablo francisco och flip schultz.. sjukt rolig show.. den var värd pengarna. tungt att ha sett en av världens bästa stand up komiker.. skrattade så jag grät ett tag. flip schultz var grym.

när det gäller "ett öga rött" så säger jag bara; förvänta er inte för mycket.. visst - den har ett bra budskap.. och visst - den är lite smått charmig. men ahh, gå inte och se den på bio..you will regret it... om ni nu verkligen verkligen vill se den så vänta tills den har kommit på hyrfilm och hyr den.

nu har jag stått i kö i snart 40 minuter till vårdcentralen. samma visa om och om igen.. katastrof.


ska lägga in bilder ikväll om jag hinner. ska passa mina gudbarn idag. mys mys.


peaaaaace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback