. jag är förkyld i ögat

japp, så är det.. jag har fått ögoninflammation ovanpå min överjobbiga förkylning..

men förkylning verkar ha börjat gå ner sig lite nu.. jag kanske har fått min förkylning i ögat nu istället?

japp - så är det. jag är förkyld i ögat.

som det kliar.. känns som jag typ vill riva ut ögonen. men ohhh..
fått massa ögondroppar jag ska ta var tredje timme. får se hur det går med min glömskhet. kommer bli att jag tar dem alldeles för lite känns det som.

idag spelar malmö mot örebro. hoppas att det går bra.
imorgon börjar desperate housewives.
och på onsdag börjar grey's anatomy. finally.


oh klia klia klia klia.

om 18 minuter blir det dags igen. droppar droppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback