. britney = får?

ohh min mage så ont jag har.

anyway.. suttit och lyssnat på britney spears 5 nya låtar.. låter lovande i början med schyssta beats.. och man förväntar sig en ny låt att ha i bilen.. men när britney börjar bräka som ett får så faller allting igen.. man undrar om det är hennes avsikt att låta som hon stönar fram orden istället för att sjunga.. för bra är det fan inte.. tvärtom blir man bara irriterad. snälla låt mr. timbaland ge dig en hjälpande hand.. så att jag kan ta av mig öronmuffarna igen.


image159
bäääh-ritney spears


varför ska det vara så kallt utomhus, när det ser ut att vara sommar. kan inte vintern vänta lite till med att komma? det är så självklart.. så fort vi får vårt efterlängtade sommarväder som vi längtat efter hela året.. ja, då får man dra på sig vantar och mössa.

eftersom jag har nya turkosa sneakers så måste jag säg - i'm a hustler. i'm a i'm a hustler.

Kommentarer
Postat av: Bella

hehhehe!! måste höra dom där låtarna! BÄH!

2007-09-06 @ 23:33:10
Postat av: baba barakkkuda

ima hustler baby.. i just want you to know
haha älskar bilden :D bääbäääi

2007-09-07 @ 10:36:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback