. queen of scandals

check this out. sjukt.
(länk här nedanför)



http://www.theinsideronline.com/news/2007/10/13508/index.html



ganska jobbig dag igår faktiskt.

men idag är det sista dagen på jobbet - och det höjer humörnivån en liten bit.. med tanke på att jag nu har varit här i nästan två veckor längre än jag skulle. ska bli skönt att få lite fritid och koppla bort arbetet nu inför nästa torsdag när jag börjar på mitt nya jobb..


britney spears alltså... stackars tjej. nu har hon förstorat sina läppar också.. hon måste vara helt kluven i sitt psyke helt ärligt talat.. för detta var ju knappast en förbättring. hon var sjukt söt förr, i början av karriären.. men vad fan hände ? varför vill man vara en queen of scandals? ska vara helt ärlig - jag har snackat skit om henne, och tyckt illa om hennes beteende. men jag har ändrat uppfattning - det är synd om bruden ju..

i feel for you.

image160
you see any difference? before collagen - after collagen.
fifan.


yes yes. idag ska jag handla smink hemma hos sandra. hon ska sluta med mary-kay. så jag ska få olika produkter lite billigare.. och det är ju aldrig fel.

Kommentarer
Postat av: Bobs da Paul

svenska 3

2007-10-24 @ 11:16:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback