. picture time

hello. still not "arbetssökande".. men jag får bjuda på lite bilder så länge.

varför klagar jag egentligen? pengarna smakar ju bra.. kluvet.


anyway - här är jag nowadays. med min fina sjal bland annat. just a little somethin' somethin'.




har gjort naglar idag, och varit i stan med linda.. det var mys. lunchade på saluhallen på lilla torg.. gick ut och in i affärer. skrattade och bara hade allmänt trevligt.. det var skönt att komma in till stan lite. det känns som jättelängesen man verkligen tog sig tid till att gå runt och titta i affärerna.. som vanligt hittade jag massor som jag hade velat köpa till "min lägenhet". den lägenheten jag för övrigt inte har än. men som finns i mina tankar. så får man väl tänka.. eller? ..tjaa.. men i vilket fall som helst, så träffade vi en väldigt trevlig expedit på kicks.. resulterade i att jag köpte ögonskuggor och puder till höger och vänster.. och till sist kom jag ut ifrån affären med två påsar. och jag som aldrig handlar smink. haha. men så kan det gå.


måste gå och duscha nu. big day tomorrow. (min sista arbetsdag på akzo nobel).. om det nu blir så. haha.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ohh så mysigt, skönt att shoppa en massa :)

2007-10-17 @ 01:43:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback