no more tea homie

goodmorning..

imorse ville jag inte gå upp, det var så fruktansvärt skönt att ligga kvar i sängen. men idag ska jag bara jobba halvdag - så jag gick upp till sist ändå..

sista morgonen jag dricker te med nattis.. känns lite sorgligt ändå att släppa en arbetskamrat som besitter samma sjuka humor som en själv. det är inte lätt att hitta minsann.

igår tränade jag och mamma.. det kändes verkligen skönt att ge tusen procent.. det sjuka är att jag fick helt mycket energi efter träningen.. fastän jag egentligen var helt slut. så jag och pappa gick ut på en långpromenad på kvällen. det var skönt att komma ut i lite frisk luft.

kollade på csi igår.. och ett avsnitt jericho med mamma och pappa såklart.. sjukt bra serie.


idag ska jag gå till arbetsförmedlingen.. så att jag kan få lite pengar nu under mina två veckor som arbetlös.. eller som det nu heter - "arbetssökande":..

anyway - på torsdag gäller det. möte med mina nya arbetsgivare.. så med andra ord så kan jag inte göra för utmärkande dekorationer på mina naglar idag när jag ska göra dem hos lizette.. hade inte känts helt rätt.

peace.


Kommentarer
Postat av: Jean-pierre baghbanbashi

verkar som om du aldrig kommer bli "arbetssökande" dem här två veckorna haha :)
älskar daj

2007-10-16 @ 12:31:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback