. jobb - IGEN

shuhejsan.

ja, tro det eller ej.. men imorse blev jag väckt.. och ombedd att komma till jobbet för att hjälpa till, eftersom natali fortfarande var sjuk... efter många om och men så bestämde jag mig för att ändå ställa upp. så här sitter jag nu.

ska jobba imorgon också.

i fredags var jag, linda och malin på petri pub (barcelona), etage och tillsist slagthuset. en sjuk kväll. men fyfan vad roligt vi hade. och kvällen blev ju inte sämre precis när gathania åkte ut... finally!

i lördags var jag hos min bror och hjälpte hans familj med att handla lite och så vidare. det var en mysig kväll.

igår fyllde min systerson 3 år. min älskling. han blev iallafall superglad för den radiostyrda formel 1 bilen (ferrari) som jag gav honom. han släppte inte den på hela kvällen. coolt.

nu ska jag hem från jobbet - ska direkt och träna. sen ikväll är det csi.


peace ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback