. jericho.

monday it is. jobbar ändå. fastän jag egentligen är arbetslös just nu .. syrran skulle vara ledig idag, så jag fick hoppa in och vikariera..

om jag ska vara helt ärlig, så såg jag på något konstigt sätt fram emot att vara arbetslös. inte så.... men att bara kunna få sova ut någon dag.. att kunna gå och shoppa utan 10000 personer i affärerna.. att kunna träffa mina kompisar på dagen... ja. det mesta helt enkelt. men lite pengar har väl aldrig skadat.


har börjat kolla på "jericho" med mamma och pappa. sjukt bra serie. man fastnar helt, vi såg 5 avsnitt igår..

men ikväll är det csi, imorgon desperate housewives.. och onsdag grey's anatomy. jag har blivit helt frälst av tv-programmen sen vi fick vår feta tv.

idag ska jag träna.

toodeloooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback