. dyr makeup

... och imorgon börjar jag på det nya jobbet. spännande.. pirrigt faktiskt. gaaah

annars idag har jag bara slappat och njutit av att ha en helt ledig dag. tittat på mina vänner-boxar och softat. skönt.

var och tränade på eftermiddagen med mamma.

sen var jag hemma hos sandra, köpte lite prylar från mary-kay. handlade ansiktsbehandlings-kit och ett satin-set till händerna för att de ska bli mjuka och lena och lukta persika. mys. priset hamnade runt 1000-lappen. you find that expensive? jag hade t.o.m 30% rabatt.....

but what the hell.. jag njuter av att vara mjuk som siden.

peace



Kommentarer
Postat av: bobs

sweet n sticky cotton candy

2007-11-02 @ 12:13:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback