. depression

fan vad jag är trött på våldet alltså. jag kan inte sluta tänka på dödsmisshandeln av Riccardo.. det är för jävligt att människor ska behöva gå igenom sånt här. både de drabbade och familjer och bekanta till dem.. jag blir fruktansvärt ledsen när jag tänker på det.. helt seriöst...ändra straffen för de som gör sånt. vad fan gör ett par år i fängelse för skillnad? om de ens får det?.. ohh. systemet alltså. fan. fan. fan. FAN!

nu har det börjat - varje morgon när man vaknar så är det helt dystert ute. helt mörkt - ingen sol.. ingenting... och snart kommer det bli mörkt när man går hem från jobbet också. nu kommer vi in i perioden. depressionen.. som jag varje år upplever - varje höst/vinter. men jag ska försöka hålla humöret uppe ändå. detta året ska vi klara det bättre bella! vi brukar se på det på samma sätt.


igår var jag på mello yello med linda igen.. drack två koppar te (rabarber/grädd-smak).. men jag är stolt att jag har slutat använda både socker och mjölk i mitt te.. mycket nyttigare nu. men när jag kom hem så kändes det som jag hade blivit helt febrig. hmm.. kanske inte ska dricka så mycket te i fortsättningen.. eller.. jag vet inte, är ju typ som beroende av te nuförtiden. we will see 'bout that.


gäsp..

Kommentarer
Postat av: ella

Jaförfan! Vill inte deppa ner mig i vinter, men fyfan vad jag hatar när det är mörk..we gotta be strong!

2007-10-12 @ 11:39:48
Postat av: Stankovic

ta dem till iran och häng dem på därägen.
i want my ice tea :D
älskar dig

2007-10-12 @ 13:41:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback